Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Jeżeli zakupiony przez Klienta towar jest wadliwy Klientowi zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem przysługuje skorzystanie z uprawnień z tytułu rękojmi.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Sporządź formularz zwrotu/reklamacji i wyślij go na adres reklamacje@coverone.pl.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

Możesz skorzystać z gotowego dokumentu dostępnego tutaj

2.Odesłanie produktu
Jeżeli odesłanie produktu jest wymagane, o czym poinformujemy Państwa mailem, o odesłanie go wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Tech Design Aleksandra Grudzińska
Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław

Zwrot towaru

Możecie Państwo odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni roboczych, bez podania przyczyny.

UWAGA: Ze względu na specyficzny charakter produktu, jego zwrot ze względu na ochronę zdrowia i z powodów higienicznych może się odbyć wyłącznie w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. 

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (TUTAJ) i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Tech Design Aleksandra Grudzińska
Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl